3 Aralık 2009 Perşembe

YOĞURT ÇORBASI

Saygın hasta oldu, ben de yoğurt çorbası yaptım bu sabah. İnternetten bulduğum tarifleri karıştırdım. 6 kişilik olması gerekiyordu ama biz 2 büyük kase içerekbitirdik. İşte tarifi:

1 çay bardağı Pirinç
1 su bardağı Yoğurt
1 adet Yumurta
1 tatlı kaşığı Un
1 yemek kaşığı Tereyağ
5 su bardağı Su
Tuz, Kırmızı Biber, Nane

Pirinçler haşlansın. Yoğurt, yumurta ve un çırpılsın. Pirinçlere suyu ekleyin ve kaynadıktan sonra 1-2 kaşık suyundan alıp un karışımına ekleyin ki yoğurt kesilmesin. 2 taşım kaynatın. (Taşım ne demek demeyin). Sonra da yağını ve baharatlarını ekleyin. Ben yanına küçük ekmekler kızarttım tereyağında. Çok lezzetli oldu. mmmmmm.... Saygın' a hepsini yerse iyileşeceğini söyledim. Hepsini yedi. Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder