5 Aralık 2009 Cumartesi

KABAK GRATEN

Az sonra dışarı çıkacağız. Saat 22.30. Hiç istemiyorum Ama Saygın askere gittiğinden dolayı, üniversiteden arkadaşlarıyla byebye partisi yapacaklar, "Gitar" diye lüzumsuz bir yerde (Böyle yazıldığından emin değilim). Bu saçma askerlik olayı hayatımızı altüst etti. Umarım o askerdeyken deli gibi çalışmam gerekir. yoksa kafayı yerim.Umarım yoğun günler beni bekler. Dün de iş Bankasından aradılar, şikayetlerimle ilgili birilerinin çalıştığını söyledi. "Hadi ya! gerçekten mi?" dedim adama, biraz duraksadı güldü; "Gerçekten" dedi. Saolun dedim. Bir çözüm bulacaklarını hiç düşünmemem yanında mailime tepki göstermelerine sevindim. Hayırlısı olsun:)

Bu blog bir yemek bloguna doğru gidiyor farkındayım. Ama bu tarifleri yazmam gerek. Daha sonra da müthiş yemekler yapabilmek için. Şimde di kabak graten tarifini yazıyorum. Bu akşam yaptım, muhteşem oldu. Buyrun:

Kabakları parçalara ayırıp haşlayın. Sonra ezin. Daha sonra 3 kaşık tereyağı, 2 kaşık unu kavurun pembeleşene kadar, üzerine yavaş yavaş 2 bardak süt ekleyin (Daha iyi bir beşamel sos tarifi biliyorsanız bilmem ama bu da gayet iyiydi). Bunu borcama koyup ezdiğiniz kabakların üzerine dökün. Üzerine de biraz kaşar rendeleyin. Kaşarlar kızarana kadar fırında dursun. Afiyet olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder