13 Kasım 2009 Cuma

SHMUGGLE

Bu blogun adını değiştireceğim, MardinArtukluÜniversitesiİhaleDökümanlarıBekleGelir.blogspot.com yapacağım. İlk ödemeyi alabilirsek, aldığım gün herkesi rakı balığa davet edeceğim, burdan bildiriyorum. Öyle çok para falan alacağımızdan değil, yaklaşık 3 aydır banka hesabıma giren ilk para olacağından...Kriz vurdu beni de kabul edip rahatlamaya çalışıyorum. Umut fakirin ekmeğiymiş bunu da öğrenmiş oldum. Hayırlısı diyelim, hayırlı olsun... Bu videoyu da Zeynep yollamış bu blogu okuyan birileri varsa sizinle de paylaşmak istedim:

http://www.shmuggle.com.tr/

Not: "Aile boyu mutluluktan bebek niye faydalanamıyor, ona göre shmuggle yokmuymuş?" diye sormaktan kendimi alamadım site yöneticilerine tekinaykac olarak. Siz mesailere iyi hafta sonları
diliyorum...(Biber Cundadan)

3 yorum:

  1. fotograftaki biberi senin balkondaki domateslerin kardeşi zannettim bi an yok artık dedim :))

    YanıtlaSil
  2. cnbc-e de sürekli bu jay leno show'a denk geliyorum..bu ne yaw amma da çok koyuyorlar bunu diyip geçiyorum..bugün durdum.bir adam vardı shmuggle ile ilgili konuşan ve shmuggle kullananları aşağılayan kolsuz gömlekli ve göbekli tipik bir orta ABD insanı..
    "..for idiots who cannot operate a blanket over their bodies hohohohohooo"
    sonrasında da adamın tek kişilik şovu domuz yağı ararken markette 150 kiloluk bir kızla karşılaşması üzerinden yaptığı iğrenç espriyle devam eder...

    YanıtlaSil
  3. shmuggle entryim çok ses getirmiş:) Alınmalar olmasın. Komik te buldum aslında, takılmadan edemedim sadece:)

    YanıtlaSil