30 Ekim 2009 Cuma

SU TESİSATI, JAPON TEYZE VE DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI


Aşağı daireye bizim banyodan su geliyormuş. Aşağıda japon teyze oturuyor. Geçen hafta geldi, tamir ettirin dedi. Tamam dedim savdım. (Dudak dolgunlaştırıcı almalıyım? Sabah bir mail gelmiş limangodan. Dudak dolgunlaştırıcılarda %50 indirim varmış. 45 lira. 10.00 gibi okudum bunu, saat 17.45 hala kapamadım sayfayı, düşünüyorum... )Geçen sabah yine geldi. Bir japon olarak banyoda saatlerce yatmanın onun için çok önemli olduğudan, evde bilgisayarla çalışan bir yazar olarak ise elektriğe ihtiyacı olduğundan, yukarıdan gelen suyun evim tüm elektrik tesisatını mahvedeceğinden, çalışamayacağından ve banyosunda şemsiyeyle oturarak yaşayabileceğinden ancak tavanın çökmesi durumuda ne yapacağından çok korktuğundan bahsetti. Felaket senaryoları yazan, garip aksanlı, kedisevici yabancı uyruklu teyzeye gülümseyerek, sevgi dolu karşılık verdim. Artık günde 2-3 kez eve geliyor. Kafayı uzatıp merakla içeri bakarak aynı şeylerden bahsetmeyi sürdürüyor. Pzts usta gelene kadar komşuculuk oynamam gerek. Bazen kendimi bile sıkacak kadar sevimli oluyorum. İşte öyle bir kaç gün geçecek.

Yarın cumartesi beni pek ilgilendirmese de, cts, pz ve pzts psikolojisini her dışarda çalışan gibi ben de evden yaşıyorum. Güzel şeyler bu ortak hisler, milleti millet yapan şeyler bunlar bence. kilim sermek, perde takmak gibi. Herkes sever, sadece reddederler. Bizim evde de yok, ben de reddeden ama sevenlerdenim.
(saat 18.15...ve evet az önce sayfayı kapattım. dudaklarım yeterince dolgun... zaten onları öpecek biri de var. Bana ne gerek dolgunlaştırıcı falan...)

İyi tatiller herkese

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder